Descoperă produsele noastre pe Carrefour.ro earth icon Alege-ți țara logo enseigne Carrefour

Rezultatele căutarii mele Rezultate

Site internațional

Engleză

Site național

Angajamentul nostru

Angajamentul nostru

Scopul nostru este să devenim lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind celor 13 milioane de clienți zilnici, zi de zi și pretutindeni, produse alimentare de calitate, sănătoase și la un preț rezonabil. 

Pentru a realiza acest lucru, am lansat ACT FOR FOOD, un program global în serviciul unei alimentații mai sănătoase, mai gustoase și de calitate.

 

Obiceiurile noastre alimentare se schimbă. Acest lucru are un impact profund asupra sistemelor de producție și de aprovizionare.

Consolidarea gamei de produse proaspete, aprovizionarea locală, dezvoltarea produselor bio, controlul calității prin intermediul produselor Carrefour, formarea treptată a angajaților în aceste aspecte, păstrarea biodiversității prin încurajarea practicilor responsabile, acestea sunt angajamentele noastre ferme.

 

La fiecare zece ani, în Franța dispare teren arabil echivalent unui departament francez(1) (supraexploatare, irigarea excesivă, aplicarea de substanțe chimice, trecerea repetată a mașinilor agricole grele, poluarea...).
Sursa: La France et ses campagnes 2025-2050 Meilleure qualité des produits (Franța și câmpiile sale 2025-2050 O calitate mai bună a produselor)

Consolidarea colaborărilor cu producătorii

  • Compania cea mai implicată în dezvoltarea agroecologiei din Franța, pentru a reduce sau chiar a eradica utilizarea pesticidelor pentru dezvoltarea biodiversității prin liniile de calitate Carrefour
  • Unul dintre primii parteneri care ajută fermierii să treacă la agricultura bio

464 464

464 de linii de calitate Carrefour, aproape 25.000 de producători parteneri în întreaga lume

Promovarea producțiilor naționale și locale

În Europa, 73% din produsele alimentare Carrefour provin de la furnizori naționali/ și 97% în Argentina și Brazilia

Democratizarea produselor bio

  • Peste 9.000 de referințe bio în cadrul Grupului
  • Lansarea liniei de produse Carrefour Bio în 2017 în Argentina

În Franța

  • În 2018: lansarea a 100 de produse noi Carrefour Bio
  • Până în 2020: ajutor pentru conversia la bio a 500 de producători

Cele mai exigente caiete de sarcini de pe piață

  • Eliminarea tuturor substanțelor controversate
  • Dezvoltarea unor linii zootehnice fără antibiotice (pui, porc, vită...) sau a unor linii de legume fără insecticide, erbicide sau pesticide (roșii, kiwi, broccoli, căpșuni...)
  • 100% din puii, porcii și vitele din linia de calitate Carrefour sunt hrăniți fără OMG-uri
  • O ofertă dezvoltată sistematic în colaborare cu clienții noștri, cu peste 200.000 de degustări în magazinele noastre, planificate pentru 2019
  • Angajament de a reduce cu 5% cantitatea de ambalaje pentru produsele marca Carrefour până în 2020

Garantarea securității și a trasabilității produselor alimentare

  • Consolidarea securității alimentare în lume
  • 100% din locațiile de producție ale produselor din marca Carrefour sunt certificate sau auditate
  • În Franța, implementăm progresiv tehnologia blockchain în toate liniile noastre de calitate (pui, roșii, ouă, brânză, lapte, miere, chiftele din carne tocată, somon norvegian)

50000 50000

Peste 50.000 de produse analizate începând din 2017

Încurajarea practicilor responsabile pentru conservarea biodiversității

  • 1 pește vândut din 2 trebuie să provină din pescuitul durabil până în 2020
  • În Franța, am fost primul distribuitor care a oferit semințe tradiționale și comercializează fructe și legume organice provenite din acestea. Datorită acestei inițiative, legea s-a schimbat, iar Bruxellesul a permis producătorilor să vândă în mod liber aceste semințe tradiționale. Acesta este un uriaș pas înainte pentru biodiversitate

Granițele dintre comerțul fizic și comerțul electronic se estompează. Tranziția alimentară trebuie să ia în considerare și aceste noi utilizări în ceea ce privește accesul la produsele noastre, cumpărarea din magazine, oferta la drive, livrarea acestora, oriunde și tot timpul.

  • Livrarea la domiciliu în 24 de ore: obiectivul pentru 26 de orașe din Franța în 2018
  • Livrare rapidă într-o oră: obiectivul pentru 15 orașe din Franța în 2018
  • Click & Collect: obiectivul pentru peste 50% din punctele de colectare din magazinele din Franța în 2019
  • Parteneriat cu Google pentru a accelera digitalizarea

*Sursă: Studiu GfK Future Buy 2017

80 80

80%* din consumatorii chinezi consideră că telefonul mobil este principalul mod de a face cumpărături

Producătorii, industriașii, angajații, funcționarii aleși, asociațiile, ONG-urile și consumatorii, cu toții participăm la tranziția alimentară. Toți avem puterea de a acționa pentru a schimba lucrurile.

Din acest motiv, depunem eforturi pentru a consolida parteneriatele dintre colaboratorii noștri, startupuri, asociații și ONG-uri pentru a-și uni cu toții forțele în direcția schimbării.

Dar, din acest motiv, ne implicăm și în sprijinul schimbării comportamentului consumatorului. Căci tranziția alimentară nu se poate realiza fără consumatori: educarea în privința sezonalității, conștientizarea reducerii deșeurilor și eradicarea risipei alimentare. 

Pe an, doar în Europa se aruncă o cantitate de alimente suficientă pentru a hrăni un miliard de oameni, echivalentul populației care suferă de malnutriție în întreaga lume.
Sursă: Comisia Europeană / FAO

Formarea angajaților și sensibilizarea clienților

  • În Franța, am dublat numărul de angajați formați în comerțul cu amănuntul de produse alimentare.
  • În Polonia, creăm Școala gustului (cu 100% din echipe formate până la sfârșitul anului 2018).
  • În Spania, am creat Academia de meserii pentru produse proaspete.
  • În China, Carrefour China Fresh School pregătește în fiecare an peste 10.000 de angajați în domeniul securității alimentare și al nutriției.
  • În Belgia, dezvoltăm coachingul dietetic pentru clienții din hipermarketurile noastre

 

Combaterea risipei de alimente:

 

  • 100% ambalaje reciclabile și reutilizabile sau compostabile pentru produsele Carrefour până în 2025 

Carrefour, un comerciant solidar

  • În 2017, Fundația Carrefour a finanțat proiecte pentru conservarea biodiversității, ajutor umanitar de urgență și alimentație solidară în întreaga lume, în valoare de 6,3 milioane de euro

164000000 164000000

Fundația Carrefour a donat 164 de milioane de mese în 2017.